Mechatronikos-IT laboratorija skirta supažindinti mokinius su mechanikos, robotikos ir elektronikos principais pritaikant informacines technologijas. Šioje laboratorijoje mokiniai „pasimatuoja“ inžinierių, projektuotojų, dizainerių, programuotojų, inovatorių profesijas kurdami automatizuotus sprendimus. Visos veiklos, nuo spalvotos istorijos kūrimo iki misijos Marse, pradedamos trumpu įvadu ir susiejimu su mokyklinėmis programomis. Iškeltos aktualios problemos sprendžiamos kuriant, tobulinant prototipus bei programuojant autonominį jų veikimą. Užsiėmimų metu sprendžiamos kasdienės ir ateities problemos, leis vaikams pasijusti išradėjais ir suvokti savo STEAM potencialą!
EDUKACINĖS VEIKLOS UŽSIĖMIMAI (1,5 VAL.):
Kas toliausiai nušokuos (4-6 kl.)
Robotas-šikšnosparnis (6-10 kl.)
Efektyviausia roboranka (6-10 kl.)
Išmokyk robotą nelygybių (7-10 kl.)
Robotas sprendžia mįslę: Aš augu, o jis mažėja (7-10 kl.)
TIRIAMŲJŲ DARBŲ UŽSIĖMIMAI (2 VAL.):
Robotų programavimas: Matematinė navigacija labirinte (7–10 kl.)
Kuris užraktas patikimiausias (7-12 kl.)
Kuriame žingsniamatį (8-12 kl.)
Skaitmeninis voras – užmegzk ryšį (11-12 kl.)
TIRIAMŲJŲ DARBŲ UŽSIĖMIMAI (3 VAL.):
Kuris užraktas patikimiausias (7-12 kl.)
Perkelk žmogaus pojūčius į robotą (9–10 kl.)
Mikrovaldikliai mitų griovėjai (8-12 kl.)
STEAM KLASĖ TĘSTINĖS VEIKLOS (3 VAL.)
STEAM klasė 7: Robotų programavimas: Atsargiai – Virusas!
STEAM KLASĖ EDUKACINĖS VEIKLOS (1,5 VAL.)
STEAM klasė 4: Kaip pažaboti elektrą?
„PASIMATUOK PROFESIJĄ“ EDUKACINĖS VEIKLOS (1,5 VAL.)
Pasimatuok informatikos inžinieriaus profesiją: kaip problemas paversti sprendimais? (7-10 kl.)
Pasimatuok kibernetinio saugumo specialisto profesiją: kung fu su įsilaužėliais (7-10 kl.)
Pasimatuok programuojamų įrenginių operatoriaus profesiją: automatizuok fabriką (7-10 kl.)