Šioje laboratorijoje vykdomi gyvenimo kokybės ir sveikatinimo koncepcija grindžiami tiriamieji darbai. Pažįstant ir analizuojant žmogaus sveikatos parametrus, fizinius duomenis moksleiviai tirs žmogaus pusiausvyrą, pulsą, širdies ritmo priklausomybę nuo fizinio aktyvumo.
Vertindami subalansuotos mitybos ir natūralios kosmetikos svarbą, tirs maisto ir vandens kokybės poveikį sveikatai, mokysis gaminti natūralią kosmetiką, aiškinsis, kokie komponentai ją sudaro. Analizuos triukšmo, apšvietos svarbą sveikatai ir gyvenimo kokybei.
Laboratorijoje atliekamos tiriamosios veiklos orientuotos į 7-12 kl. gamtos mokslų ugdymo programų papildymą, praplėtimą ir gilinimą.
EDUKACINĖS VEIKLOS
- Didinimo prietaisai (5-7 kl.)
- Ką slepia juoda spalva? (5-6 kl.)
- Kas rūgštesnis už citriną? (4-5 kl.)
- Kosmetinių burbuliukų gamyba (7-10 kl.)
- Nepažintas mikropasaulis: pamatyk nematomą (1-4 kl.)
- Pabūk optometrininku (9-12 kl.)
- Pulsas šokio ritmu (1-4 kl.)
- Žmogaus kūno pusiausvyra. Pulsas šokio ritmu (5-8 kl.)
TIRIAMIEJI DARBAI (2 VAL.)
- Akies fizinių parametrų įvertinimas (9-10 kl.)
- Cheminė mozaika (7-8 kl.)
- Kūno odos priežiūros kosmetikos gamyba (9-12 kl.)
- Mokymosi patalpos apšvietos tyrimas (10-12 kl.)
- Spalvų suvokimas (9-10 kl.)
- Vaisių ir daržovių sulčių tyrimas (9-10 kl.)
- Vaisių ir daržovių sulčių tyrimas (11-12 kl.)
- Žmogaus fizinių ypatybių tyrimas: kūno pusiausvyra ir širdies ritmas (8-10 kl.)
- Žmogaus kūno ir aplinkos šilumos apykaitos tyrimas (11-12 kl.)
- Akinių lęšių geometrinių ir optinių parametrų matavimas ir vertinimas (9-10 kl.)
- Kristalų mikropasaulis (7-8 kl.)
- Kristalų mikropasaulis (9-12 kl.)
TIRIAMIEJI DARBAI (3 VAL.)