Lankytojai: 7–8 kl. ir I–IV gimn. kl. mokiniai.
Laboratorijoje sužinosite, kad vizualus programavimas yra įdomus ir gali būti daug paprastesnis nei atrodo iš pirmo žvilgsnio, informacinių technologijų taikymas gali suteikti daug emocijų, o atlikti bandymai padės gilinti žinias ne tik IT, bet ir kitose srityse.
Spalio–gruodžio mėnesiais Vilniaus miesto savivaldybės švietimo įstaigų mokytojai gali rezervuoti Vizualaus programavimo laboratorijos metodininkų apsilankymą savo mokykloje. Visos Vilniaus STEAM centro siūlomos tiriamosios veiklos parengtos remiantis Bendrojo ugdymo programomis ir yra formaliojo ugdymo dalis.
Šiuo metu siūlomos veiklos jūsų mokykloje:
- Dirbtinis intelektas mokykloje: etinis naudojimo aspektas (DI integracija, etinės DI naudojimo tarp moksleivių dilemos, asmens duomenų apsauga, DI poveikis kritiniam mąstymui, DI naudojimas ir akademinis sąžiningumas)
- Susipažinimas su vizualaus programavimo įrankiais: skaičiuotuvas Android OS (programavimas, algoritmas, programa, vizualinis programavimas, Android OS, formulės)
- Karščiuojančio asmens aptikimas kolektyve: programėlė (temperatūra, duomenys, duomenų bazė, algoritmas, programa, vizualinis programavimas, Android OS).
Mokiniams jau dalyvavusiems veikloje „Susipažinimas su vizualaus programavimo įrankiais“. - Archeologinis iššūkis (audimo ornamentų vaizdų klasifikavimas, mašininis mokymasis, ornamento programavimas, mobiliųjų programėlių kūrimas, Android OS).
Mokiniams jau dalyvavusiems veikloje „Susipažinimas su vizualaus programavimo įrankiais“. - Gyvybei tinkamų planetų paieška (apšvieta, pokytis, kūno judesys apskritimu, Doplerio efektas, algoritmas, programa, vizualinis programavimas, Android OS).
Mokiniams jau dalyvavusiems veikloje „Susipažinimas su vizualaus programavimo įrankiais“.
Asociatyvi iliustracija. Dall-e 3, Aleksandr Igumenov autorystė.
Veiklų kalendorius