Panevėžio švietimo centro bei jo padalinių – Panevėžio regioninio STEAM atviros prieigos centro ir robotikos centro „Robolabas“ – komanda tęsia dalyvavimą tarptautiniame projekte „Diversifying the STEM Ecosystem“ (Nr. 2024-1-LV01-KA220-SCH-000250755). Šio projekto tikslas – stiprinti mokyklų potencialą STEM srityje, skatinti mokytojų profesinį tobulėjimą bei diegti šiuolaikiškus ir įtraukiančius ugdymo metodus.
2025 m. balandžio 1-4 dienomis Jelgavos mieste (Latvija), Latvijos gyvybės mokslų ir technologijų universitete, vyko mokytojų profesinės kompetencijos tobulinimo programa. Mokymų metu dalyviai gilino žinias įvairiose temose, įskaitant skaitmeninio raštingumo ugdymą, informacinių technologijų ir skaitmeninių įrankių taikymą pamokose, mokinių įtraukimą į ugdymo procesą, pasitikėjimu grįstos mokymosi aplinkos kūrimą bei inovatyvių mokymo metodų taikymą praktikoje.
Ypatingas dėmesys buvo skirtas mokinių motyvavimui, grįžtamojo ryšio bei vertinimo metodams, kūrybinio darbo vertinimo kriterijų formulavimui, mentorystei ir bendradarbiavimui su kolegomis bei tėvais. Dalyviai taip pat nagrinėjo disciplinos valdymo iššūkius ir jų sprendimo būdus.
Mokymų programą vedė aukštos kvalifikacijos lektorių komanda iš Latvijos – profesorės dr. Baiba Briede, dr. Natālija Sergejeva, docentė dr. Tatjana Rubina bei lektorė Jekaterina Smirnova, kurios pasidalijo savo praktine patirtimi, įžvalgomis bei metodine medžiaga.
Šią stažuotę praturtino ir pažintinės veiklos. Dalyviai aplankė Jelgavos rūmus, dalyvavo išvykoje į RTU smalsumo centrą „Futurimo Riga“, kurioje susipažino su šiuolaikiškais mokymosi būdais ir komunikacijos pavyzdžiais.
Šis profesinio tobulėjimo etapas – svarbi projekto veiklų dalis, prisidedanti prie mokytojų kompetencijų stiprinimo, naujų ugdymo idėjų sklaidos bei STEAM mokymosi aplinkos modernizavimo tiek Lietuvos, tiek kitų šalių mokyklose.
Projektas finansuojamas Europos Sąjungos lėšomis pagal „Erasmus+“ programą.




