Niekam nėra paslaptis, kad išmaniosios skaitmeninės technologijos yra naudojamos visur aplink mus, nesvarbu – dirbame, mokomės, žaidžiame ar ilsimės. Išmanieji laikrodžiai seka mūsų žingsnius ir širdies ritmą, o išmanieji telefonai gali fiksuoti mūsų buvimo vietą ir parodyti šiaurės kryptį, paveiksluoti, nuskaityti mūsų piršto antspaudą ir atlikti dar daugybę kitų funkcijų. Informaciją apie išorinį pasaulį šie įrenginiai renka, naudodami integruotus modulius ir jutiklius.
Beveik kiekvienas išmanusis įrenginys turi GPS ir kameros modulius, mikrofoną, lietimui jautrų ekraną, magnetinio lauko, šviesos, akselerometro ir giroskopo jutiklius. Sukurti programėles šių jutiklių panaudojimui gali ne tik Silicio slėnio startuoliai, bet ir kiekvienas turintis kompiuterį, Android įrenginį ir šiek tiek kantrybės išmokti Java arba Kotlin programavimo kalbą, nes būtent šias kalbas palaiko nemokama ir atvirai prieinama programėlių kūrimo aplinka Android Studio.
Apie tai Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos STEAM centre kalbėjo ir veiklą „Jutiklių panaudojimas Android platformoje“ Radviliškio r. Šeduvos III ir IV gimnazijos klasės mokiniams vedė įmonės „LAT grupė“ komandos vadovas Einaras Daunys.
Įmonės „LAT grupė“ IT skyriuje dirba 25 specialistai, kurie tobulina FleetMaster transporto valdymo sistemą ir užtikrina nenutrūkstamą jos veikimą. Ši sistema pilnai automatizuota ir palengvina transporto įmonės darbą, susijusį su užsakymų valdymu, maršrutų planavimu, transporto kontrole.
Naudojant naujausias programavimo technologijas, laikantis griežtos kodo kokybės bei sutelkus aukštos kvalifikacijos ir motyvacijos specialistus, FleetMaster ženklas užsitikrina vieno iš patikimiausių IT inovacijų diegimo transporto sektoriuje lyderių Lietuvoje vardą.
Brandą požiūriui į socialinę atsakomybę įmonė demonstruoja taikydama tvarų ir skaidrų verslo valdymą, didelį dėmesį skirdama švietimui ir mokslui. Siekdama augintis ateities darbuotojus ir klientus, įmonė bendradarbiauja su aukštojo mokslo institucijomis, įmonės atstovai savo žiniomis dalinasi susitikimuose su mokiniais.
Veiklos Šiaulių STEAM centre metu mokiniams buvo pristatyta programėlė, kuri naudoja akselerometro jutiklį tam, kad įspėtų naudotoją apie stiprius padėties pokyčius (kratymą ar trinktelėjimą) trijuose: x, y ir z ašyse. Mokiniai gilinosi į programos sandarą, esmines programos konstrukcijas ir funkcijas, vizualios vartotojo sąsajos kūrimo galimybes, jutiklių tvarkytuvės iškvietimą ir jutiklių duomenų nuskaitymą ir atvaizdavimą.
Veiklos nuotraukos socialinio tinklo Facebook STEAM Šiauliai profilyje