Šioje laboratorijoje 1–12 klasių moksleiviai turi galimybę integruoti biologijos, chemijos, fizikos, matematikos ir informatikos žinias, išanalizuoti biologinius, cheminius ir fizikocheminius procesus, vykstančius gamtoje ir gyvuose organizmuose siekdami susipažinti su moksliniais gamtos tyrimų metodais bei pagrindiniais darbo būdais. Laboratorijoje vykstančių veiklų metu moksleiviai išplečia pagrindines dalykų žinias ir tobulina bendrąsias bei dalykines kompetencijas.
EDUKACINĖS VEIKLOS UŽSIĖMIMAI:
Pamatyk mitozę svogūno šaknies galiuke (7-8 kl.)
Nematomas mikropasaulis (1-4 kl.)
Kodėl augalų lapai žali (9-12 kl.)
Augalų pigmentų atskyrimas plonasluoksnės chromatografijos būdu (9-12 kl.)
Ar visų šulinių vanduo tinkamas gerti (5-8 kl.)
Ar bičių medus tikrai bičių? (7-12 kl.)
Kokiu būdu galima identifikuoti skirtingus vaistus? (11-12 kl.)
Kolorimetrija: Ar galime nustatyti tirpalo koncentraciją? (11-12 kl.)
Magiškai žydinčios gėlės (1-2 kl.)
Kodėl reikia saugoti medžius? (1-2 kl.)
Kodėl reikia saugoti medžius? (3-4 kl.)
Kas gyvena samanose? (5-6 kl.)
TIRIAMŲJŲ DARBŲ UŽSIĖMIMAI (2 VAL.):
Kokia šviesa skatina fotosintezės procesą (11-12 kl.)
Cheminių medžiagų kelionės ląstelėje (9-10 kl.)
TIRIAMŲJŲ DARBŲ UŽSIĖMIMAI (3 VAL.):
Pamatyk DNR, ištirk ją ir sužinosi, kur pradingo septyntaškė (11-12 kl.)
Kristalų mikropasaulis (7-8 kl.)
Fotosintezė fotoelektrai kaip įveiklinti augalų pigmentus (11-12 kl.)